Pages

Thursday, February 2, 2012

Pertama Kali Menang Contest!



Salam...


Teruja,terkejut,terkesima.Itulah perasaan saya bila dapat tahu yang blog ni menang contest yang dianjurkan oleh Sourblock.Contest ni sangat senang iaitu dengan hanya buat 1 review tentang Sourblock bersempena 1st Anniversary blog tersebut.Korang boleh tengok review yang saya buat ni Sourblock Sambut 1st Anniversary.Simple je kan?takde la best sangat...hehe..


Hadiah?
Sebenarnya hadiah bukan menjadi ukuran.Semasa join contest ni,saya tak terfikir pun nak menang.Cuma nak tambahkan lagi kenalan dan juga pengunjung blog yang masih baru ni.


Hadiahnya merupakan Topup RM10 dan juga review blog secara percuma.Hadiahnya memang la tidak sehebat mana tapi bagi saya ia tidak ternilai.Yela,bukan senang nak dapat review blog secara percuma.Ini review blog RotiButter yang ditulis khas oleh Sourblock.


Trimas!
Terima kasih banyak2 kepada Sourblock kerana memilih blog RotiButter sebagai pemenang tempat pertama.Dan tempat kedua dan ketiga dimenangi oleh Blog Suzierahman dan Blog Ting Tong Teko.


Kemenangan ni membuat saya lebih bersemangat untuk berblogging lagi walaupun blog ni akan diberhentikan untuk seketika.Kenapa?tunggu la entri yang akan datang..hehe...







7 comments:

  1. Tahniah! Naper nak berhenti plak? Harapnya tak lama la... NWay, tahniah lagi sekali untuk awak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :)
      hmm...ade la sebab2 tertentu..hehe..
      tahniah jugak ye ;)

      Delete
  2. ok la tu :)/ tahniah. hadiah xpnting sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih...yup..btol2...hadiah x penting pon sbenanye ;)

      Delete
  3. tahniah...
    saye x pernah mnang apa2 contest..
    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih :)
      takpe..cuba la join mane2 contest..mane tau menang ke...
      atau tggu blog ni pulak buat contest..haha :D

      Delete
  4. tahniah! first time menang memang ler rasa best + terkejut. senyum memanjang je dan rasa dalam hati ada taman bunga. Sya 1st time dulu memang contest pun dapat RM10 juga, lepas2 tu baru dapat hadiah yang lebih sikit. :D Menang kalah tolak tepi, yang paling best ialah keseronokan join contest :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...